Bästa sättet att avsluta helgen?



Behöver jag säga att vi alla tyckte det var riktigt gott? :)

Nu sitter vi och softar lite i soffan för snart drar allvaret igång igen! I morgon är det dags för jobb för min del, Niklas och Isabell får en slödag till och så även Felicia. Hon får dock pallra sej upp lite skapligt eftersom jag kör henne till pappa Micke när jag åker till jobbet.  Sen jobbar jag tisdag och onsdag med, är ledig torsdag, fredag och jobbar igen lördag och söndag.  Jaaa..så är livet ibland :) Ska gå utbildning på jobbet tisdag och onsdag och faktum är att det ska bli riktigt skoj! Fullkomligt älskar att få lite nya utmaningar och något att "bita i", inte en dag för tidigt :)
Niklas måste jobba han med på tisdag så då tar han med Bellan till Örebro för att lämna henne hos farmor och farfar över dagen. Dom fick ju tyvärr inte träffas över påsken, så det passar ju bra.

Nu hoppas jag att jag kan lägga ut tävlingen snart, tycker det dragit ut rejält på tiden :( Vissa saker rår man inte över, som tex posten...så är det bara.
Hoppas ni alla haft en superbra påsk och helg och att ni inte ätit för mycket godis...det är dyrt att gå till tandläkaren...mohahaha.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Mmmm, det där såg gott ut!!

2009-04-13 @ 13:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0