Behöver du ett gott skratt? :D

Spöket

En man, som inte ville göra mycket väsen av sig, låg på sjukhus för att göra en serie tester.
Det senaste testet hade lämnat hans mage i ett väldigt upprört tillstånd.
Efter att flera gånger sprungit på toaletten, bara för att upptäcka att det var falskt alarm, bestämde han sig för att ligga kvar, trots att det tryckte på.
Plötsligt fick han kraftig diarre, och den nedsölade sängen gjorde honom fruktansvärt generad.
I ett desperat försök att dölja vad som hade hänt, hoppade han ur sängen, samlade ihop lakanen och kastade ut dem genom fönstret.
Ett fyllo var på väg förbi sjukhuset, då lakanen landade på honom.
Han började skrika och svära, och svängde ursinnigt med armarna för att få bort dem, och slutligen landade de i en hög runt fötterna på honom.
Medan fyllot stod där, lite ostadig på fötterna, och stirrade ner på lakanen, kom en säkerhetsvakt (som knappt kunde hålla sig för skratt).
Han hade sett hela incidenten, och frågade:
- Vad sjutton är det som pågår här?
Fyllot, som fortfarande stirrade ner på lakanen, svarade hysteriskt:
- Jag tror jag just bankade skiten ur ett spöke!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Brev från Hell

Ett medelålders par från norra USA längtade en kall vinter till värmen och
bestämde sig för att åka ner till Florida och bo på hotellet där de
tillbringade sin bröllopsnatt tjugo år tidigare. Mannen hade en längre
ledighet och åkte ner en dag i förväg. När han checkat in upptäckte han att
hotellet hade dator och han beslutade sig för att skicka ett mail till
hustrun. Han missade tyvärr en bokstav i namnet så mailet hamnade hos en
prästänka i Houston istället. Hon hade just kommit hem från makens
begravning och skulle kolla om det hade kommit e-post med kondoleanser från
släkt och vänner. Sonen fann henne avsvimmad vid datorn och läste på
skärmen:



Till min älskade hustru



Jag har kommit fram. Jag vet att du är förvånad över att höra från mig. De
har datorer här numera och man tillåts att skicka mail till sina nära och
kära. Jag har just checkat in. Allt är förberett för din ankomst i morgon.
Jag ser fram emot att få träffa dig då. Hoppas att din resa blir lika
problemfri som min.



PS Det är verkligen hett här nere. DS

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hoppas ni har en riktigt bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0