Det man inte har i huvudet...

Jag är en vimsig tös, det vet jag om... Men det får väl finnas gränser? Hade för mej att jag hade ytterligare ett läkarbesök inbokat i dag och mycket riktigt, det hade jag. Så i sista sekunden damp jag in på Öronkliniken för en kontroll. Jag hade ju en period på 3-4 dagar som jag var konstant yr, om ni kommer ihåg? Brukar bli yr i mellanåt, men den gången satt det i hela tiden. Det fick mej att gå till vårdcentralen och dom i sin tur skrev remiss vidare. Och det var kristaller i örat som "vandrat iväg", precis som läkaren på vårdcentralen misstänkte. BRA! Då vet jag vad det är i alla fall och att det är helt ofarligt :D
Detta kan komma och gå, så om jag blir yr igen så ska kristallerna "vridas rätt". Då får jag återkomma till sjukhuset och få hjälp med det och så småningom kan jag göra det själv, när jag lärt mej hur. Fick även ett träningsprogram som jag ska göra hemma.

Förutom dom två läkarbesöken har jag och Felicia hunnit med en tur till både ridsportaffären Hööks, där vi inhandlade ett nytt ridspö och till Fyra tassar där vi shoppade en utebur till Felicias kanin Skuttan. En riktig "deluxbur" blev det :D
Ska visa er kort på den sen, när den är hopmonterad... Vet inte om jag reder ut det själv, men jag ska iaf testa. Måste även köpa någonting att ha i botten så Skuttan inte kan gräva sej ut...



Skuttan

Kommentarer
Postat av: Ullis

Kan ni inte flytta in i deluxhuset med Skuttan då? Så är bostadsproblemet löst :-)

2009-04-20 @ 20:16:17
Postat av: Livet Som Sofie

Hahaha...det kanske vore nåt det :P

Tror dock att vi får svårt att samsas om huset...vi andra föredrar att gå på toan där man kan spola efter sej och äter inte gärna mat ur skålar på golvet...hihi

2009-04-20 @ 22:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0