God morgon på er alla



Vaknade tidigt i dag eftersom jag skulle skjutsa Felicia till skolan. Trött som bara den satt jag bredvid Felicia i soffan medans hon åt sin frukost... Plötsligt kommer Niklas upp och säger: Men du, jag kan skjutsa Felicia, jag ska ju ändå iväg. Vad säger man? JAAAAA tack!! ;) Så nu sitter jag och Bellan här helt ensamma och dagen är än så länge helt fri, ingenting är inbokat!! Skulle haft möte på banken om sparandekonto till Isabell, Felicia har redan ett, men eftersom jag starkt funderar på att byta bank så avvaktar jag lite.
Har haft Swedbank så länge jag kan minnas...jaaa...jag tror faktiskt aldrig att jag haft någon annan bank! Har tidigare varit nöjd och inte haft anledning att byta, men nu tycker jag dom har blivit kraftigt försämrade...
Dom verkar tro att dom kan behandla sina privatkunder hur som helst och förutsätter att folk inte orkar byta bank, men det orkar i alla fall jag! Varför ska jag sitta och betala för tjänster som är gratis på många andra banker?

Nu blir det lite frukost här, tänkte vara duktig i dag och äta havregrynsgröt! Jag kan ju inte gärna skylla på tidbrist när ingenting är inbokat :)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hoppas ni har lika fint väder som vi och får en underbar dag :) kram

2009-04-24 @ 11:07:18
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Michael

Swedbank ? Skippa storbankerna och byt till nagon av de mindre bankerna. Battre tjanster, mindre avgifter, battre sakerhet och enklare service. Skulle personligen aldrig anlita varken Swedbank, SEB, Nordea eller Handelsbanken om dom sa bad om det pa sina bara knan.



Idag behover du inte gora nagot sjalv nar du byter bank, det ar bara att kontakta valfri bank och dom fixar allt at dig om du kommer over som kund. Jag har en hel del bankkontakter i Lkpg som ar skyldiga mig en tjanst eller tva, sa hojta till om du ar serios med att byta.

2009-04-24 @ 14:28:34
Postat av: Livet Som Sofie

Till Carolina:

Åhh tack, önskar dej en underbar dag tillbaka :)

Kram från Sofie

2009-04-24 @ 17:56:58
Postat av: Livet Som Sofie

Till Michael:

Jag är fullt allvarlig med att byta bank. Är ganska less på dålig service, höga avgifter och konstiga regler.

Kan maila dej på Facebook så kanske du kan ge mej ett tips eller två. Du kan ju sånt :)

2009-04-24 @ 17:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0