Här vare tomt...

Heeej på er! :)
Här på bloggen har varit ovanligt tyst i dag...
Jag har haft utbildning på jobbet och jag kan säga att det blev rejäl "korvstoppning" med mycket information! Men fasiken vad skoj det var! Kan inte beskriva hur roligt det känns att få lite nya utmaningar :)
Dock tar det på krafterna att sitta " i skolbänken" och jag är rätt trött, huvudet känns som kola...

Direkt efter jobbet åkte jag hem till mamma och pappa som bjöd på mat och fika. Fick frågan om vad jag gjort för god gärning i dag, ni vet, jag har ju bestämt mej för att göra en god gärning per dag under 50 dagar. Kom på att jag faktiskt glömt bort det totalt i dag och då passade det jättebra att mamma behövde hjälp på datorn. Så det fick då bli dagens goda gärning :)

Just nu sitter och kollar på dubbelavsnittet av Desperate Housewifes och har redan hunnit gråta en liten skvätt, hahaha, jag är för blödig :)
Är alldeles ensam hemma i kväll eftersom Felicia är hos sin pappa och Niklas har tagit med Isabell till Örebro. Även om jag älskar min lilla familj över allt annat så är det underbart skönt att bara få ro om sej själv ibland. Det känns lite lyxigt.

Nu är snart reklamen slut och jag vill verkligen inte missa en sekund av mitt favoritprogram, så nu får jag säga Hej Svejs för denna gång.

Stor kram till ER från MEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0