Härliga unge



Felicia är egentligen hos sin pappa den här veckan, men jag "lånade" ju henne i går. Tanken var att jag skulle skjutsat tillbaka henne i dag, men det blev inte så. Eftersom påsklovet börjar på måndag (när det är min vecka) och jag därför skulle hämtat tillbaka henne i morgon tyckte Felicia det blev "knöligt". Så sant, så sant...kloka barn man har :)
Så efter ett samtal till pappa Micke blev det bestämt att hon stannar kvar här i stället, LYCKA! Saknar ju ihjäl mej efter min prinsessa när hon är iväg...
Eftersom hon är bjuden på kalas i dag så fick Niklas den stora äran att införskaffa present till födelsedagsbarnet. En jättefin dagbok med en häst på och "luddiga" pennor blev det, efter önskemål från Flisan.

Förresten...vi ska kolla på en lägenhet i helgen! OM vi vill ha den är den vår...två plan med uteplats...
HOPPAS, HOPPAS, HOPPAS den är fin!!!

Håller tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0