Hoppas, hoppas, hoppas

Lite senare i dag ska vi titta på lägenheten, jättespännande! Jag hoppas verkligen att vi alla tycker om den så vi kan ta vårt pick och pack och lämna trångboddheten. Tänkte visa er planlösningen, men det tyckte inte min dator, så jag får försöka beskriva för er i stället.
På nedervåningen kommer man såklart in i hallen, sen finns en klädkammare, badrum med badkar, kök, vardagsrum och ett sovrum. På övervåningen finns en relativt stor hall där vi kan få plats med skrivbord och göra en liten "arbetshörna". Två sovrum och ett badrum med dusch. Tror säkert att vi kommer tycka om lägenheten, det jag är osäker på är uteplatsen... HOPPAS den inte är förliten..... Man kan inte få allt, jag vet det, men det är iaf en önskan :)

Så senare i kväll blir det besämt om vi ska flytta eller inte... :D
I så fall är det inflyttning första Juni, men vi kommer att ha kvar vår nuvarande lägenhet tom första Juli. Blir perfekt att ha en hel månad på sej att flytta! Dessutom tänker vi (OM vi tar lägenheten) tapetsera om alla rum och det är skönt om det är klart innan inflyttning.

Det skulle vara så himla skönt om vi äntligen får lite större! :)

Kommentarer
Postat av: Cillidill

Vad kul då håller jag tummarna. Känns som om det skulle kunna va i Ullstämma ni ska kolla lgh va!! Kramen på er!!

2009-04-05 @ 15:04:42
URL: http://cillidills.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad spännande!! Hoppas den passar er!!

Ligger den i närheten av där ni bor nu då??

Vi har ju en tomt på 2000 kvm så där kan man prata uteplats =)

Lycka till! Kram

2009-04-05 @ 16:32:51
Postat av: lina

jag hoppas ni får den då:)

2009-04-05 @ 18:25:10
URL: http://linahelena.blogspot.com
Postat av: Anonym

Lyckat till och hoppas att lägenheten är bra

2009-04-05 @ 18:28:45
Postat av: Livet Som Sofie

Till Frida

Lägenheten ligger nära, men som sagt så var den inte så bra som vi hoppats på :(

Låter helskönt med 2000 kvm tomt!! Så länge någon annan klipper gräset då förstås :P

Kramis

2009-04-05 @ 22:39:49
Postat av: Livet Som Sofie

Till Cilla

Japp, det var i Ullstämma :)

Kram Kram från Sofie

2009-04-05 @ 22:40:25
Postat av: Livet Som Sofie

Till Lina och anonym

Tack, gulligt av er!

2009-04-05 @ 22:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0