Hoppsan....

Min lilla plan om viktnedgång fick visst en liten "timeout" under påsken...
Vet att jag inte skrivit om vikten på ett tag och det beror helt enkelt på att jag unnat mej en riktigt GOD påsk!
Men nu är den över och jag har inte längre någon anledning att slöa eller äta godis...
Så nu får det allt bli ändring igen innan vikten börjar gå uppåt igen!!!

Nollställer stegräknaren och sätter fart igen...I morgon tänker jag ta en ordentlig promenad och så får vi väl se hur många steg det blir...
En helt underbar press att lägga ut allting här, jag kan verkligen inte smita undan utan att få skämmas, haha :)
Så hur mår ni då? Ingen mer som kämpar för att bli av med ett kilo eller två? Eller kanske tvärtom, kämpar för att gå upp lite?

För övrigt i dag så hämtade jag Felicia i skolan och skjutsade henne till ridningen. Hon är verkligen helt frälst i hästar och min förhoppning att hon inte ska vilja fortsätta nästa termin lär inte inträffa... Bara att ta fram stora plånboken och se glad ut... Det är inte klokt att det ska behöva kosta så mycket pengar! TÄNK om jag kunde få henne att dansa, spela fotboll eller kanske handboll i stället... Det är både säkrare och billigare...

Sen har vi varit på nya Coop Extra butiken och jag blev glatt överraskad :) Lär handla där fler gånger och kanske jag tom överger mitt kära Ica Signalen?
Nu blir det lite myspys här hemma med god mat (Korvstroganof) och kanske en öl till det? Är ju ledig i morgon med, men sen blir det jobb hela helgen.

Kram Kram från mej

Kommentarer
Postat av: kikki

Hallå! Vem försöker inte gå ner i vikt hahaha! Men det går ju inget lysande.... Vem Mia syftar du på i min blogg? Står tilt just nu :) Ha en bra helg, jag jobbar med:) Kram

2009-04-16 @ 21:56:50
URL: http://eklundens.blogg.se/
Postat av: Livet Som Sofie

Joo, det är nog många som vill tappa ett kilo eller 30, haha. Menar Mia som jobbar på Securitas :)

Kram Kram

2009-04-17 @ 13:10:43
Postat av: Morbror Lasse

Ja du Sofie.......att ta tag i vikten är inget man gör på en vecka.....först måste man bestämma sig.....och då gäller det ATT BESTÄMMA SIG...............sen får man göra en plan på ETT ÅR eller så.....och du stroganoff är ok mennnnnnn skippa ölen......

Jag som vet 25 k lättare.........

2009-04-17 @ 17:57:36
Postat av: Livet Som Sofie

Jaa...det krävs att man verkligen BESTÄMMER sej och ger sej sjutton på det...

Jag har ju lyckats gå ner 18 kg tidigare, men då var jag faktiskt mer motiverad än jag är nu. Visst, jag är motiverad nu med, men jag behöver nog lite mera jäklar anamma tror jag :)

// Sofie

2009-04-17 @ 19:05:09
Postat av: Anonym

Överge Ica????? Det är sånna som du som gör att vi kommer bli uppsagda!!!!! =)

2009-04-18 @ 08:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0