Ingen mobil...

Som många av mina nära och kära redan vet, så har jag en stor spricka i displayen på mobilen. Att sprickan uppkom som en följd av mitt heta temperament är en annan sak... Det bästa sättet att avreagera sej är att kasta någonting i golvet, vad som helst. Men det hade varit bra mycket smartare att kasta något lite billigare...

Hur som helst, nu är mobilen helt död! Den går inte att ladda och stänger bara av sej när jag försöker få igång den, så det är ingen ide att skicka sms eller försöka ringa. Jag finns på mitt hemnummer och svarar jag inte där går det utmärkt att lämna meddelande :)

Ska fixa ny mobil, men det får vänta till efter påskhelgen...

Kan även tala om att dagens goda gärning blev en favorit i repris, jag skjutsade Christoffer TILL jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0