Jobbe o jobbe...

Sitter här och försöker jobba lite. Måste plugga in lite av det som vi gick igenom på utbildningen, känner att det verkligen behöver nötas in! Men skoj är det, alltid bra med lite utmaningar och låta hjärnan jobba lite :P
Går dock sisådär eftersom Isabell far runt som en virvelvind överallt...räddade nyss min fina Kosta Boda vas från att kastas i golvet av små ivriga fingrar... Måste hitta på nåt bra sätt att göra skåpen omöjliga att öppna för små klåfingriga fingrar...
Dock inte så lätt eftersom det inte finns några handtag eller liknande som man kan spärra :(
Får väl helt enkelt tömma skåpen och lägga ut alla mina fina saker i förrådet eller nåt, har ju inte plats för dom någon annan stans.

Niklas blev som vanligt tvungen att åka iväg till Örebro och för att göra det bästa av situationen får jag väl vänta med jobbet tills i kväll helt enkelt.

Vad ska man hitta på i stället då...har ju en hel hög med tvätt...och disk som borde läggas i diskmaskinen...sen ligger det visst lite leksaker på golvet och det skulle inte skada med en omgång med damsugaren och moppen...
Å andra sidan skulle nog Bellan gilla om vi tog ett bad...eller kanske gick ut och gungade lite? Får nog bli nåt av det senaste...mohahaha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha jaaadu, klåfingriga barn finns det gott om :-)

2009-04-17 @ 17:31:38
Postat av: Livet Som Sofie

Haha, jaa det kan jag skriva under på :) Men det är tur att dom finns dom små liven annars hade inte livet varit lika kul :D

// sofie

2009-04-17 @ 19:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0