Klåfingriga barn...

I gårkväll hade jag ju tänk fixa iordning här hemma så jag skulle slippa det i dag... Niklas blev helt plötsligt tvungen att åka iväg till Norrköping och jag gjorde mitt bästa för att städa... Men Bellan är mer än lovligt klåfingrig och rev och slet i allt! Efter att hon slagit, pillat på och dragit ner min dator i golvet bestämde jag mej för att strunta i att städa. Man måste ha hjärnkoll på henne varje sekund, annars hittar hon på något hyss. Lite som Emil...hahaha.
Upptäckte nu i dag att hon lyckats ändra en massa inställningar på datorn så allt ser jättekonstigt ut... Och jag vet inte hur jag ska ändra tillbaka det!! Har försökt ett bra tag nu och inser att jag faktiskt måste ha hjälp av någon.
Under Desperate House Wifes i går fick jag samtidigt leka med henne för att hon skulle vara någorlunda lugn, för sova ville hon inte!
Tänkte passa på att ta tag i städningen när hon sover middag i stället...OM hon nu känner för att sova middag...
Maken till bestämd ung dam har jag aldrig varit med om!  Men hon är så söt, så det får väl passera :)

Förresten...ni är väl på er vakt i dag? Och inte låter någon lura er.....  :)

Kommentarer
Postat av: BM401

Kommer vdu ihåg när jag lurade dig med att glassbilen hade vält utanför vårt hus. Då kunde du springa . Ha ha ha.

2009-04-01 @ 12:05:44
Postat av: Livet Som Sofie

Hahaha...jaa det kommer jag ihåg :)

Bara det att det var grabbarna du lurade, jag gick inte på det, hehe.

2009-04-01 @ 16:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0