Matproblem

Hm...Linda kommer hit i kväll och hälsar på och jag lovade bjuda på mat. Men vad sjutton ska jag laga? Varje dag är problemet vad man ska laga till middag...varför ska det vara så svårt? Får väl bläddra lite i mina receptböcker och se om jag hittar nåt som låter gott :)
Annars i dag så ska jag ta med mej Bellan in till stan. Har en del ärenden jag måste uträtta...är inte så ofta i stan faktiskt och är inte speciellt förtjust i att åka dit heller. Men på dagen när det inte är så himla mycket folk är det helt okej.
Sen ska vi hämta Felicia eftersom jag ska skjutsa henne till ridningen i dag. Tycker det är toppen att kunna "låna" henne så här mitt i "pappaveckan" :) När det blev bestämt i gårkväll så ställde jag mej och gjorde chokladbollar som vi ska mumsa på innan ridningen.

Nu ska jag ta en dusch och se till att vi kommer iväg tidigt till stan...har annars en tendens att skjuta på saker tills det blir jättebråttom!

Kommentarer
Postat av: Anna

Känner igen det där med att skjuta på saker...jag är expert på det...hahaha

2009-04-02 @ 11:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0