Natti natti

Har hållit igång hela dagen och varit mycket utomhus, så nu är jag supertrött! Det är väl nästan det bästa med frisk luft, att man sover så gott sen :)
I dag har vi städat lite här och rensat en del...herregud vad grejjer man samlar på sej! Det är så mycket som faller under kategorin: Kan vara bra att ha!
Men inte sjutton använder man det!!
Har bestämt mej för att allt som jag inte använt under dom senaste 6 månaderna ska väck!
i nya lägenheten vill jag ha luftigt och fräscht, inte en massa saker över allt. Det som dock behöver införskaffas är ett köksbord (det vi har i dag är för stort, men passar perfekt som matsalsbord), lite nya saker till toaletterna som mattor och hyllor, skohyllor och en del mattor. Vi skulle även behöva ett par bra bokhyllor/skåp, men det får vänta lite. Först ska vi ta tag i dubbelhyran som Krångelstaden tvingar oss att betala, MORR! Känns som att man kan göra roligare saker med pengarna än att betala 16.000 i hyra i Juni...

I morgon bitti ska jag åka in för att skriva kontrakt, behöver jag tala om än gång till hur skönt det känns? :D

Kommentarer
Postat av: Ullis

Trist med dubbelhyran, men samtidigt skönt att ni äntligen får lite större :)

2009-04-27 @ 10:34:34
Postat av: Livet Som Sofie

Joo det känns väl lite surt med dubbelhyran, men lyckan över lägenheten tar överhanden :D

2009-04-28 @ 13:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0