Okej...

Jag gjorde det, jag köpte parfymen! Och nu hoppas jag verkligen att den luktar så gott som alla säger, för jag lär få dras med den typ ett halvår eller så :)


Sitter på jobbet nu och hittills har det varit en dag som varit helt upp och nedvänd! Började med att jag hade skrivit i almanackan att jag började 09.00, men egentligen började jag 08.00. Sen skulle jag skjutsa Felicia till sin pappa på vägen till jobbet, men dosan där man trycker portkoden var trasig, så vi kom inte in...
Fick ta med mej Felicia till jobbet och Micke fick hämta henne här. När jag väl gått ner och lämnat henne kom vi på att Felicia glömt sin ryggsäck upp i larmcentralen... får åka förbi och lämna den när jag slutat.
Sen ringer Niklas och säger att han måste åka iväg och jobba. Eftersom han är hemma med Isabell fick han ta henne med sej och det är ju iof inget problem. Men sen pratar jag med honom igen och då sitter dom på tåget och han har glömt skötväskan, alltså har han inga blöjjor med sej...
Inte så farligt eftersom blöjjor finns att köpa, men jag undrar vad som kommer hända härnäst? Det här är iaf INTE min dag, det är ett som är säkert...
Ska äta upp min lunch nu och sen ta tag i jobbet igen, får hålla tummarna för att det inte händer nåt allvarligt, för jag verkar inte ha hjärnan med mej i dag, haha.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Den luktar jättegott!! :-)

2009-04-13 @ 21:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0