Så det kan gå...

Vissa dagar får man helt enkelt bara göra det bästa av situationen. Vaknade i morse och kände mej sådär yr igen. Låg kvar en liten stund men det vägrade släppa och eftersom Felicia måste till skolan gick jag upp ändå och gick in på toaletten. Sen blev det svart. Lyckades svimma medans jag satt på toaletten och slog huvudet i badkaret och bet mej i läppen. Fick hjälp tillbaka till sängen av Niklas och Felicia och så fick Niklas skjutsa iväg Felicia.
Med andra ord blev det ingen hypnos i dag :(
Däremot har jag tagit mej till jobbet eftersom det kändes mycket bättre när jag vilat ett par timmar.
Jag VILL gå på hypnosen, hur ska jag annars kunna bli bättre? Får ta nya tag vid nästa inbokade tillfället helt enkelt.

Lyckokänslan över att ÄNTLIGEN ha hittat en lägenhet överväger allt annat, så inget kan förstöra mitt humör :)

Niklas ska försöka förhandla lite i dag och sedan blir det väl till att skriva kontrakt i morgon eller fredag kan jag tänka mej, för nu har vi bestämt oss för att flytta. Så framöver får ni följa med oss genom renoveringar och flytt och senare även inredning av nya bostaden.

Lyckokänsla som slår det mesta :D

Kommentarer
Postat av: Cillidill

oj vad kul för er. Har du något att se ifram imot fast det e slitigt att flytta!! Hoppas det blir bättre med yrseln vännen, det låter inget bra det där!! Kramen

2009-04-22 @ 17:26:09
URL: http://cillidills.blogg.se/
Postat av: kikki

Grattis till lägenheten! Kan förstå att det ska bli kul att flytta. Själv ska jag aldrig mer göra det :) Tråkigt att det inte blev nån hypnos :( Hoppas att du kan göra den snart ändå! Kram

2009-04-22 @ 21:21:59
URL: http://eklundens.blogg.se/
Postat av: Livet Som Sofie

Till Cillidill och Kikki:

Tack så mycket, det känns så himla bra att äntligen ha hittat en större bostad :)

Kram till er båda!

2009-04-22 @ 23:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0