Så inspirerande!

Halva dagen av andra dagen på utbildnignen är slut och nu har jag lunch.
Snart är det dags för sista biten av utbildningen och jag måste säga att jag tycker det går väldigt bra. Visst, det kommer dröjja ett bra tag innan alla bitar faller på plats...men det kommer med tiden. Det är verkligen mycket att hålla isär och hålla reda på, men så himla skoj!! :)

Efter jobbet tänkte jag faktiskt ge mej iväg och shoppa lite kanske...tänkte köpa blommor till fram och baksidan hemma. Det ser för tråkigt ut som det är nu! Men det beror på om jag orkar, annars är jag ledig både i morgon och fredag och då hinner jag shoppa blommor i massor :) Jag får väl visa er hur det blir sen när det är klart.

Nu ska jag hämta mej en kopp kaffe och sedan blir det till att gnugga geniknölarna ett par timmar till.

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej där !

Hoppas allt är bra. Låter spännande med utbildning, vad är det för roligt ?

Jo jag kom att tänka på en sak, jag har ju läst en del i din blogg om dina magproblem och så. Tänkte höra lite vad du har för diagnos, symptom och ev mediciner. Min sambo Andreas har haft väldigt stora problem med magen och vi vet hur tufft det kan vara. Så om du vill skriv några rader till oss så kan vi kanske komma med några råd. Andreas har varit enormt dålig och sjukskriven näst intill 1 år men nu äntligen mår han så mkt bättre vilket är helt underbart. Har haft en underbar Dr som verkligen engagerat sig och nu hittat rätt medicinering så om du har tid och lust, skriv några rader...

Kram Tina.

2009-04-15 @ 20:43:36
Postat av: Livet Som Sofie

Hej Tina!

Vad gullig du är som försöker hjälpa mej :) Skriver ett par rader till dej på Facebook!

Vad gäller utbildningen så är det så här, lite kortfattat: Den delen av Securitas där jag jobbar har bara hand om larm hos privatpersoner, men nu har vi slagits ihop med en annan del av Securitas som har hand om företagslarm (och även en del privatlarm). Nu är tanken att vi ska lära oss hantera varandras arbete och därför har jag gått utbildning på deras larm och kundtjänst. Det är verkligen superskoj att lära sej företagslarmen!! En hel del mer att hålla reda på så klart, men efter fyra år på samma jobb är det underbart att få någonting nytt att bita i :)

Kram Kram

2009-04-15 @ 23:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0