Skulle vilja ge varsin ros till er alla...



Men det blir för dyrt....
Men visst är det en bra grej? På [Interflora.se] kan du beställa en ros för 50 kr som din käresta / vän / kollega, eller vem du nu skulle vilja "rosa" sedan får via sms. Mottagaren får sen hämta ut sin riktiga ros hos ett Blommogramombud.
För visst blir man glad av att veta att någon tänker på en
och att få en liten blomma kan göra underverk när livet inte är på topp.

Det bästa med det hela är att smset kommer fram direkt, så att personen omedelbart får veta att det finns en fin ros att hämta ut :)


Eget montage med bilder från Interflora.se

Kommentarer
Postat av: Carolina

Vilken otroligt fin tanke! Är du inte med i min tävling om presentkort från Dockklader.se (säljer BÅDE barn och dockkläder) så kika gärna in och var med, avslutas kl 18 ikväll!

2009-04-19 @ 12:21:16
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: litentanta

Det var aningens dyrt tycker nog jag, är det en stoooor ros så kanske, men de brukar ju inte kosta hela 50:-/st ändå väl?



Men jag håller med Caroline, fin tanke dock för dyrt för mig och de "mina"!



Ha en bra veckostart nu :-)

2009-04-19 @ 23:26:50
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: Livet Som Sofie

Till Carolina:

Tyvärr missade jag din tävling pga att jag jobbade sent :( Hoppas du har fler tävlingar framöver :)

2009-04-20 @ 12:29:37
Postat av: Livet Som Sofie

Till litentanta:

Nää, tror inte rosor kostar 50 kr st i blomaffären...

Dom lägger väl på lite för själva tjänsten med sms osv.

Håller med dej om att det är dyrt för en ros, men någon enstaka gång kan man ju kosta på sej det om det är något speciellt tillfälle.

Hoppas du får en riktigt bra veckostart du med :)

2009-04-20 @ 12:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0