Solsting och snesprång

Nu myser vi lite i soffan jag och barnen. Har lånat Felicia i kväll eftersom Isabell ska vara hos Marcus och Felicia också ville följa med. Hon vill så klart leka med Ellen och Lisen :) Jag och Niklas ska ju som jag nämt tidigare gå på Solsting och Snesprång tillsammans med pappa, Andy, Carro och Patrik. Hoppas det är bra! :)
Får se om jag orkar skriva nånting när vi är hemma igen, känner mej rätt trött redan nu tyvärr. Undersökningen tog rätt mycket av min ork. Men det behövs inte mycket energi för att sitta på rumpan och skratta, eller hur! :D
Om inte annat lovar jag berätta i morgon om hur vi hade det.

Hoppas att ni alla har en fin dag i den härliga solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0