Sommar?

Sitter och kollar runt efter en bra kryssning som familjen kan åka på...
Hittade en perfekt, men Niklas dissade den såklart... Som vanligt! Det var 3 nätter, två på båten och en natt på ett Spa hotell i Tallin. Perfekt tyckte jag, men Niklas tycker 3 nätter blir för lång tid. Han kanske har rätt...det blir kanske jobbigt med Isabell? Försöker hitta en kortare kryssning i stället, men hittar ingenting som låter riktigt bra.
För övrigt i sommar har vi bestämt oss för ett par dagar i Göteborg med bland annat besök på Liseberg. Vad kan man mer hitta på?
Åka utomlands på sommaren vill varken jag eller Niklas, det vill vi i så fall göra på hösten eller vintern...
Visst, man kan göra flera dagsutflykter, men jag känner att jag vill komma hemifrån under en lite längre period!

Hm...får kolla runt lite till och se vad jag kan hitta ute på nätet. Kanske ett par dagar i Danmark? Är ju ledig hela Juli och Augusti så jag vill verkligen ta vara på tiden och hitta på en massa skoj! :D


Nu ska jag snart fixa iordning till vår picknick, tänkte passa på att göra det medans Bellan sover middag. Sen drar vi ut i det fina vädret så fort Niklas kommer hem runt 14.00 tiden.


Det ska bli så mysigt! :D


Kommentarer
Postat av: Carolina

Vad kul att ni ska besöka Göteborg i sommar, ni måste ju såklart ta en utflyktsdag i vår vackra södra skärgård (där jag bor) - ni kanske kan bli bjudna på lite kaffe om ni är snälla ;) kram

2009-04-25 @ 21:28:10
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Nettan

Ett sommar tips. ÖLAND...nästan alltid soligt. Fina stränder, glada människor och Ölands Djurpark för dom små (och stora) =)

2009-04-26 @ 12:28:54
URL: http://nettiplatts.blogg.se/
Postat av: caroline

Vi följer gärna med på semester =)

2009-04-26 @ 20:31:17
Postat av: Livet Som Sofie

Till Ullis:

Vore väldigt trevligt att dyka in hos dej på en kaffe om vi tar oss ut till skärgården :)

Kram

2009-04-28 @ 13:05:51
Postat av: Livet Som Sofie

Till Nettan:

Jaaa, vilket bra förslag!! Att jag inte tänkt på det?

Vet att jag funderade på det förra året men då var alla boenden uppbokade :( Får väl kika runt lite och se om det finns nåt kvar i år... :)

Kramis

2009-04-28 @ 13:06:52
Postat av: Livet Som Sofie

Till Caroline:

Jaaaa!!! Vi måste hitta på nåt skoj tillsammans i sommar!

Vi får höras på luren om det.

Kram Kram

2009-04-28 @ 13:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0