Sportnördar!!

Nu är jag riktigt heligt förbannad rent ut sagt!
Har längtat hela dagen efter min "heliga stund". Varje tisdag mellan 21.00 till 22.00 är min egen stund och Niklas tar hand om barnen. Då är det nämligen Desperate Housewifes, den enda serie jag följer och näst intill det enda jag ser på TV!
Men just i dag tycker kanal 5 att det är viktigare att visa SM-slutspelet!?! Vågar nog påstå att det är mest kvinnor som ser på Desperate Housewifes och mest karlar som ser på SM-slutspelet...vad kan man dra för slutsatts av det??
Tänker inte skriva det här i alla fall utan håller det för mej själv, är nog bäst så.

Det finns massor med sportkanaler, varför ska just kanal 5 köpa in SM-slutspelet då? Nääää, håll sporten till sportkanalerna och låt oss andra titta på "våra" program på ordinarie tid! Dålig stil så det heter duga :(

Blir dubbelavsnitt nästa tisdag, räkna med att jag tänker sitta bänkad vid TV´n då.

Kommentarer
Postat av: Cecilia Graesen

Tycker ju inte som dej där!! Men så e det ju fbk i slutspelet med... om de inte var det hade jag förstått dej!

2009-04-07 @ 21:52:54
URL: http://cillidills.blogg.se/
Postat av: Cillidill

Men jag förstår dej med, de kunde ju haft matchen på 9an också.. kramen.. men spännande e det!!

2009-04-07 @ 22:01:51
URL: http://cillidills.blogg.se/
Postat av: Livet Som Sofie

Åhhhhh, jag är så förbaskat less på ALL sport...

Förmodligen beror det på att jag bor med en sambo som är mer än lovlig sportnördig. Han ser på ALLT!!

Förstår att många tycker det är skoj att se på, men som sagt, dom kan visa det på någon av alla sportkanaler så det inte påverkar andra program.

2009-04-07 @ 23:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0