Supertrevlig gårdagskväll! :)

Världens bästa Dag-Otto :D



Pappa



Nicke



Carro o Andy



Och så jag och brorsan Andy



Patrik har fobi för kameror och VÄGRAR vara med på bild, men han syns i profil på en av bilderna, hehe.

Jag skrattade mycket och det behövde jag :)

Efteråt åkte vi hem till Jennie och Marcus för att hämta barnen. Möttes av Marcus utanför huset dragandes på Isabell i barnvagn. Hade gjorde ett tappert försök att få henne att somna...hihi.
Ellen och Lisen var duktiga och sov, men mina barn var klarvakna, brås på sin mamma kanske?
Niklas och jag var tvungna att äta nåt, hade ju inte hunnit med nån kvällsmat, så det blev en tur till McDonalds.
Väl hemma gick Bellan igång på allvar och tjoade och hoppade upp och ner...Hon hade såklart fått syn på maten!
Nåja, ett par pommes och en liten bit cheeseburgare kunde hon väl få...
Att se en knappt 14 månaders liten tös tindra med ögonen, vrida hela kroppen av välbehag och flinande stoppa hamburgaren i munnen och säga MMMMMMMMM, MMMMMMMM...det är kärlek på hög nivå :)
Felicia stoppade i sej några pommes och däckade strax efter på soffan.

En kanonbra kväll helt enkelt, både för oss vuxna och för barnen som hade haft jätteskoj :)
Tack än en gång Jennie och Marcus, Ellen och Lisen!
Och tack mamma för att du bjöd oss på Solsting o Snesprång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0