Trevlig kväll

Efter att ha skjutsat Felicia till ridningen, åkt iväg och tankat bilen (kan säga att det var kris!) och stressat hem för att fixa mat så slängde jag mej på soffan en stund. Underbart skönt! :)
Sen kom Linda med andan i halsen och en barnstol som Bellan fick, perfekt att ha på baksidan i sommar!
Räkröra med ris, sallad och baguett med vitlöksost blev det till slut, jättegott :)
Linda hade även med sej neg eller jag menar CHOKLAD bollar till kaffet, mums!! Bellan gillade dom skarpt, haha.
Det blev lite sent, men så är det när man ses så sällan... Tänk att det ska vara så himla svårt att hitta en dag som passar båda?? Det tar trots allt bara någon minut att gå emellan oss...
Jättetrevlig kväll har det varit och Bellan fick en fin bok i present :) Nu är jag sådär lagom trött och tänker ta mej in till sängen och kramas med kudden, måste vara utvilad i morgon. Det är nämligen dags för MR röntgen med tillhörande undersökning... Ni vet den som jag åkte iväg för att genomgå när jag snopet fick åka hem igen eftersom några glasögon till röntgen var trasiga.
Nu ska det äntligen bli av och även om jag inte på några villkor ser fram emot det så är det ett nödvändigt ont...
Försöker tänka på hur skönt det kommer kännas när det är över :)
Dessutom måste jag genomgå den för att få hypnosbehandlingen och jag hoppas verkligen på att den ska kunna hjälpa mej att kontrollera min IBS. För någon bot finns inte tyvärr.

Hoppas ni alla har haft en riktigt bra kväll!  Natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0