Onödigt...

Vad skoj att tävlingen äntligen blev av och att så många redan är med :D

Sitter i soffan och väntar på att klockan ska bli såpass mycket att jag kan åka till jobbet. Har bara sovit fyra timmar och kan omöjligt sova mer :(
Gick och lade mej runt 23.00 i går kväll och somnade väl nån gång mellan det och 24.00. Har garanterat åkt på en urinvägsinfektion för jag är konstant kissnödig och det svider som eld. Mina sista ord till Niklas var: Snälla, väck mej INTE när du lägger dej, om jag lyckas somna så vill jag inte bli väckt.

Vad tror ni händer? Jooo...han väcker mej när han ska gå och lägga sej, klockan 04.00??!
TACK!
Alla som haft en ordentlig urinvägsinfektion vet hur obehagligt det är, så det är bara att glömma att kunna somna om...
Så nu sitter jag här och väntar. Får ringa sjukhuset och se om jag kan få någon tid i dag, bästa vore om dom bara kunde skriva ut penicillin som jag kan¨åka och hämta, men det lär väl inte hända.

Hämnden är ljuv, ska slamra som fasen här strax innan jag åker till jobbet!


Kommentarer
Postat av: Cillidill

Karlar vet du!! God morron på dej förästen!! Ha en jätte bra dag på jobbet. Och hoppas du blir av det där, inget skönt, Jag vet!! Kramen

2009-04-18 @ 05:36:25
URL: http://cillidills.blogg.se/
Postat av: Livet Som Sofie

Ja se karlar...vad ska vi göra med dom? Man kan inte leva med dom och man kan inte vara utan dom... Moment 22... Hahaha :D

Kram från Sofie

2009-04-18 @ 21:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0