Usch och fy!

Jag har åkt på någon släng av maginfluensa :( Mådde bra i morse, men framåt lunch började jag få ont i magen. Tänkte inte så mycket mer på det eftersom jag ofta har ont i magen, det var först när illamåendet kom och gick i vågor som jag började inse att jag kanske borde gå hem från jobbet... Hoppas verkligen jag inte smittat någon stackars arbetskamrat!!
Isabell har varit jättedålig i magen ett par dagar så jag antar att det är hon som smittat mej... Får ge igen på henne när hon blir vuxen, haha. Hur som helst hoppas jag att det går över snabbt, har inte tid att vara sjuk. I morgon fyller pappa år och vi ska fira honom, sen åker vi till Niklas föräldrar i Sköllersta över lördag till söndag...

Nu är maten klar här och jag ska väl försöka få i mej någonting i alla fall, men jag kan inte påstå att jag är speciellt sugen på mat.
Vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0