Valet och kvalet

Ska jag köpa eller ska jag inte, det är frågan... Ett tag hade jag massor med parfymer, så många att jag insåg att jag inte skulle hinna använda alla innan dom blev "dåliga". Därför gav jag bort en del och faktiskt kastade nån.
Men nu har jag använt upp mina favoriter, dom jag behöll själv...det är bara en liten skvätt kvar i den ena av dom.
På [Bellme] har dom i dag erbjudande om parfymen DKNY Red Dalicious...ett bra pris och om man ska tro på dom som kommenterat så luktar den riktigt gott. Men jag har ju inte luktat på den själv...jag kanske inte alls gillar den...
Ska fundera medans jag sätter igång med städningen här hemma, så får vi väl se om det finns någon flaska kvar sen :)


Kommentarer
Postat av: Nettan

Sååå god parfym finns det inte många av :)

2009-04-12 @ 12:49:06
URL: http://nettiplatts.blogg.se/
Postat av: BM401

Visst är det roligt med parfym som luktar gott.

Man ska emellertid tänka till två gånger om man verkligen behöver den (just nu).

2009-04-12 @ 13:07:07
Postat av: Livet Som Sofie

Hm...så den luktar gott iaf...

Neej, jag kanske inte behöver den just nu, men jag har nästan ingen parfym kvar och jag vill ju lukta gott :)

Dessutom är det ju väldigt bra pris...och det gillar jag :)

Kram från Sofie

2009-04-12 @ 14:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0