Vilket härligt väder!!

Blev tvungen att slita av mej jackan, det är ju supervarmt i solen :)
Bellan och jag hade en jättemysig stund på stan, inte mycket folk och allt gick snabbt och smidigt.
Bonusen fick jag på systembolaget när kvinnan i kassan frågade efter leg...hahaha, det var längesen någon frågade efter det! Tog det som en komplimang :)
Strax innan det vände hon sej leende mot Bellan och sa med larvig röst: Heeeej, heeeej Sveeeeaaaa.
Hehe hon trodde Bellan heter Svea... Uppenbarligen har hon ingen koll på klädmärket Svea...hihi.



Sen shoppade vi födelsedagspresent till morfar Dennis, varsin present till Ellen och Lisen och en liten present till Marcus som ska vara barnvakt i morgon.
Jag, Niklas, pappa, Andy, Carro och Patrik ska nämligen iväg på Solsting och snesprång, mammas födelsedagspresent till pappa och vi andra får hänga med på köpet :) Ska bli jätteskoj!

Köpte även en Unicef-nål. Men den snodde Felicia så jag får väl köpa en till :)


Varför inte köpa en Unicef-nål du med? Kostar bara 20 kr och så är du med och kämpar för varenda unge. Visste  du att det just nu finns 300 000 barnsoldater och 158 miljoner barnarbetare?
Du kan göra större skillnad än du tror!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Svea, hi, hi! Kommer Flisan med imorgon kväll. Ellen undrar...

Ellen har sim så de är inte hemma förrän kl 1800. Ni får väl ringa Marcus, själv jobbar jag (som vanligt)

2009-04-02 @ 19:24:57
Postat av: Livet Som Sofie

Jajjamen, hon kommer med, men det vet du ju redan vid det här laget :)

Hon ser verkligen fram emot det :)

2009-04-03 @ 00:19:17
Postat av: BM401

Vilket himla gulligt kort på Isabell. Hon strålar hela hon.

2009-04-03 @ 10:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0