Yes!!

Fick hem min parfym i dag och den luktade jättegott!!! :) Ett riktigt klipp gjorde jag, är rätt nöjd faktiskt :D

Är seg som kola i huvudet och funderar skarpt på att lägga huvudet på kudden snart. Blev sent hem i dag eftersom jag shoppade loss på Blomsterlandet efter jobbet. Två nya krukor till framsidan, ett antal Penséer (om det nu stavas så?), några nya blommor till sovrummet och till vardagsrummet, en söt liten fjäril att ha i ena utekrukan samt en lite sköldpadda i keramik som ska få bo i trädgården.
Köpte även lite blommor till mamma som hon beställt och meningen var att jag bara skulle åkt förbi dom med blommorna, men jag blev kvar länge. Blev bjuden på mat och fika och så hamnade vi framför TVn.
Var inte hemma förrens efter 21.00, alltså fyra timmar efter att jag slutat jobba... Niklas ringde till mamma och pappa och efterlyste mej...han kan ju inte nå mej på annat sätt eftersom jag inte har nån telefon.

Vet ni vad?

Det är faktiskt himla skönt ibland att INTE kunna bli nådd ständigt och jämt! Vi klarade ju oss innan mobilen uppfanns, eller hur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0