Retas inte med mej!

Ahhh...ibland blir jag så arg!
Efter att ha sovit lite halvtaskigt pga att Isabell vaknat flera gånger så kan man väl inte påstå att det var världens piggaste Sofie som gick upp i morse.
Men Felicia måste till skolan, så det är bara att dra sej upp!
Morgonen förflöt smärtfritt och jag behövde bara be Felicia 3 ?!? gånger att hon skulle klä på sej, hehe.
Så körde vi iväg, med bil i dag eftersom det regnar...
Jag är inte överförtjust i morgontrafiken eftersom merparten av alla som kör verkar ha ca 1 minuts marginal på morgonen och kör som idioter...men det är bara att bita ihop.
Efter att jag släppt av Felicia i skolan så bar det av hemåt igen och en liten bit från skolan finns en smal passage där bara en bil i taget kan köra igenom. Det innebär att man får släppa fram bilar från motsatt körriktning.
Jag väntade på min sida medans 4-5 bilar körde från andra hållet och blev glad när en bil till slut körde åt sidan och stannade. Tack!
MEN...precis när jag kör in i passagen så kör även hon in???
Hon fortsatte att köra och det innebar att jag fick backa tillbaka och köra åt sidan!
Kunde inte hejda mej själv utan hötte med näven åt henne, retas INTE med mej på morgonen!

Tur att det finns så många goa och härliga människor i världen som väger upp dom här totalt hjärndöda rikspuckona!

Hm...nu ska jag äta lite frukost och släppa hela grejjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0