Flytta bloggen

Nu har jag bestämt mej för att satsa på bloggen och det kommer jag göra, men inte här.

Inom en snar framtid kommer jag att flytta bloggen och då kan ni följa mej igen :)

Har inte bestämt än om jag kommer att flytta med den gamla bloggen eller börja på helt ny kula, det återstår att se.

I huvudsak beror detta på att jag håller på att lämna en jobbig tid bakom mej och är på god väg att starta upp mitt nya liv där jag lämnat vissa jobbiga händelser bakom mej.

Jag ser fram emot det med barnslig förtjusning och kan inte annat än att se väldigt ljust på framtiden :)

Hoppas vi hörs och syns när det blir dags!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Härligt Sofie! Keep on smiling :)



Kramar från oss

2009-12-13 @ 00:00:05
URL: http://nettiplatts.blogg.se/
Postat av: Tess

Hejsan! Följer gärna med. Kikar in på bloggen med jämna mellan rum kraaam

2009-12-28 @ 19:08:49
Postat av: amandaaAaa

Sjukt fin blogg! :)

2009-12-30 @ 15:36:27
URL: http://amandaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0