Åhh vad gott!



I kväll har vi ätit räkor, rostat bröd med vitlöksost och avokado halvor med skagenröra, himmelskt gott!! Till det blev det så klart vitt vin och nu är jag så mätt att jag knappt kan röra mej...får väl erkänna att jag efter maten tryckte i mej lite godis också :) Annars har jag och barnen varit hos mina föräldrar i dag och ätit nygjorda Piroger. Även dom var vääääldigt goda! Och pappa och Felicia gjorde ett pepparkakshus som Felicia sedan dekorerade alldeles själv. Jättefint blev det och kort på huset kan ni få se i morgon.
Nu ska jag spela lite spel innan det är dags att sova. Fast först måste jag försöka baxa 30 kg Felicia till sängen...hon har nämligen somnat på soffan :)

Kommentarer
Postat av: BeingTobbe

Riktigt gott ju! :)

BeingTobbe.blogg.se



PS. Lägg till din blogg på tusenhemsidor.blogg.se

2009-03-01 @ 00:03:04
URL: http://beingtobbe.blogg.se/
Postat av: VÄRMLÄNDSKAN

Mmmm vad de lät gott. Ska nog göra nåt liknande till helgen jag med tror jag...=)

Skrivet av värmländskan 2008-12-09 kl 22:37

Postat av: Livet Som Sofie

Missnorpan svarade 10 december 2008 klockan 12:14:

Jaa du, det var väääldigt gott :) Är lite sugen på att äta det snart igen faktiskt :P

2009-03-01 @ 02:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0