Åhh vilken doft...

Bara måste tipsa om en annan parfym, nämligen Ralph Rocks från Ralph Lauren. Luktar underbart gott och det visste jag inte förrens i dag.
I somras var vi i Göteborg och under en shoppingtur inne på NK fick jag och Felicia ett antal parfymprover, ni vet såna där pytteflaskor. Hon fick allihop och var helt salig över dessa. Så i dag kände jag att det luktade supergott och gick och funderade över vad det kunde komma ifrån. Frågade till slut Felicia om hon visste och då svarar hon att hon tagit på sej en av parfymerna hon fått i Göteborg! Ahh...den vill jag ha!
Försökte muta henne att ge mej den, men se det gick inte... Och jag har ju gett bort den så jag får skylla mej själv. Hittade den i alla fall på nätet och ska beställa en till mej och en till Felicia med som hon ska få i födelsedagspresent när hon fyller i Januari. Köp och njut!


                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0