Äntligen!!

Är så glad just nu :) Har gjort en total systemåterställning på datorn och allt känns rent och fräsch! Dessvärre hjälpte det inte mitt seeeega internet så jag ringde Telia (för typ 250e gången). Varje gång jag ringt har jag fått olika besked om vad det kan bero på och ingen verkar ha någon större koll på vad dom har för tjänster. I dag fick jag i alla fall reda på att jag överskridit maxgränsen på 5 megabyte / måndad och får därför en mycket sämre hastighet resterande tid fram tills detta återställs den första nästa månad. VA?? Jag får alltså inte överskrida 5 megabyte under en månad för då kan jag knappt använda mitt internet förrens jag får mina nya 5 megabyte vid månadsskiftet. Säger bara en sak: Skaffa aldrig mobilt bredband! Och för all del så kan jag inte rekommendera Telia heller. Sitter fast i ett år till med mitt abbonemang så det är bara att gilla läget dessvärre. Nu struntar jag i Telia och använder mej av en annan uppkoppling och HEJ vad det går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0