Användbara länkar för familjen!

Shoppingtokig som jag är har jag samlat en del användbara länkar till olika webbshoppar för er föräldrar därute, håll till godo och lycka till! 

 Är du trött på att springa runt på stan och leta fina kläder till dina barn? Eller är det dags att fräscha upp i barnrummet? Kanske är du gravid och sugen på lite fina kläder eller letar du efter praktiska prylar till din baby? Har du sett dom fina namnsmycken som blivit så populära och vill beställa ett till dej själv?

Då kan dessa länkar vara till stor hjälp!


Sobea

P.O.P

me&i

How to kiss a frog

russinnet.se

Syster & Bror

knodden & knyttet

ecokid

Plastisock

happylina

PetitPure

LasseLasseLiten

Sweetfunky

My first room

Pixiekids

Familjesmycken

Namnsmycken


Kommentarer
Postat av: lena Bergström

hej, kul blogg, vill bara tipsa om att How to kiss a frog nu har öppnat en webshop, den har ju inte funkat förr..

www.howtokissafrog.com/shop/

2008-11-04 kl 12:41

2009-03-01 @ 00:54:14
Postat av: Livet Som Sofie

Missnorpan svarade 4 november 2008 klockan 22:02:

Hej, vad kul att du gillar bloggen, det gör mej glad! Tack för tipset, ska kika in på How to kiss a frog igen och kanske jag shoppar nåt (min hemliga last) eller...inte så hemlig längre kanske..skratt

2009-03-01 @ 00:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0