Behöver du julklappstips?

Jag fullkomligt älskar julen! Det är så mysigt att krypa upp i soffan med lite glögg och umgås med nära och kära. Och framför allt så älskar jag att handla julklappar!! Naturligtvis är det roligt att få några klappar oxå, men inte på långa vägar lika roligt som att ge. Jag har många gånger upplevt och hört från vänner och bekanta att dom tycker det är så svårt att hitta julklappar, men jag är rätt bra på att hitta något som passar just den person som ska få paketet.
Tänkte dela med mej av en del klapp tips, så håll utkik framöver, det lär garanterat dyka upp fler bra tips. Vad sägs till exempel om en härlig Canvas tavla med ditt favoritfoto? Här är ett exempel med min dotter Isabell!    
                 
             Eller en sagobok där ditt barn har huvudrollen?                          Jätteroligt och garanterat uppskattat.                     Dessa kan du beställa HÄR hos Önskefoto.         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0