Det ska va gött o leva...

Ojojoj, vilken natt! Stackars Isabell har gallskrikit till och från under hela natten och varit stel som en pinne. Hon är jätteförkyld och har 38.6 graders feber och eftersom hon var på gränsen till hysterisk ringde jag sjukvårdsrådgivningen. Dom sa det jag misstänkte att det nog är en öroninflammation så dom bad oss ringa vårdcentralen i dag. Stackars liten...inte lätt när man bara är 9 månader...gör ont i ett mamma hjärta när barnen är sjuka och man inte kan göra ett dugg åt det mer än att försöka lindra så gott det går.


Sen följer fortsättningen med mej och tandläkaren...vi börjar bli riktigt bundis nu och jag ska dit i dag igen! Skulle börjat jobba klockan 09.00 men fick en akuttid hos tandläkaren 10.00 så jag får åka till jobbet efter det. Har om möjligt ännu ondare och har även fått feber så knaprar smärtstillande som om det vore godis. Kan jag inte bara få komma till sjukhuset och operera bort fanstyget till tand???


Nåja...det finns dom som har det värre så jag ska sluta klaga...Ska njuta av en kopp kaffe nu, det behöver man inte tugga som tur är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0