En början...

Jaa, det är inte helt lätt att börja men jag gör ett försök. Eftersom jag fullkomligt ÄLSKAR att shoppa tänkte jag dela med mej av mitt senaste inköp från www.bellme.se  För er som aldrig varit inne på sidan kan jag tala om att det är en internet butik som drivs av Isabella Löwengrip och Kreativa Butiker AB. Bellme riktar sig till ungdomar (fast jag tycker sakerna som säljs passar lika bra till en äldre målgrupp) Det är en sorts outletbutik där man varje dag kan köpa kvalitetsvaror och dom erbjuder endast en vara per dygn till riktigt bra pris.

Så till mitt inköp...denna underbart söta söta digitalkamera från Sony! Visst är den fin? Och dessutom bra (vilket ju egentligen är huvudsaken *skratt*) Fast min är grön & om möjligt ännu finare än denna!

(bild från bellmes hemsida)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0