Gäsp...

Gårdagskvällen var mycket trevlig med god mat och bra underhållning. Som vanligt gjorde jag det klassiska misstaget att ta för mycket mat första omgången, så det blev ingen andra gång... Att man aldrig lär sej :) Så efter min första tallrik med julmat gick jag på efterrättsbuffén! Åhh herregud vilken god kladdkaka!! Himmelskt god.... Det här med att gå ner i vikt har skitit sej både två, tre och tjugo gånger! Jaja...tar nya tag när julen är över och man inte lockas lika mycket med god mat, godis och glögg. Man lever ju bara en gång :) Efteråt gick vi vidare in till stan och hamnade på Platå, det kunde vi däremot skippat. Tänkte först gå till Harrys men ingen av oss orkade stå i kön. Inne på Platå höjde vi nog medelåldern med sisodär en 10 år kanske...dessutom var det för mycket folk och dansgolvet var proppat. Vi stannade inte så värst länge därinne utan gick och käkade i stället (igen...haha) och sen blev det hemfärd. Somnade sent i natt och har sovit rätt många timmar i dag på dan eftersom jag ska jobba natt... Är jättetrött redan nu, så undrar verkligen hur det ska gå att jobba ända till klockan 08.00 i morgon bitti! Börjar 20.00 så iof hinner jag väl sova nån timme till innan det är dags att åka. Ska jobba natt i morgon med, men då är passet "bara" 11 timmar långt i stället för 12 som i natt. Ska fixa ihop nån mat nu som jag kan ta med mej och sen vila lite i alla fall. Önska mej lycka till i natten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0