Gräsänka

Jaa...hur ska detta gå?

Jag jobbar hela resten av veckan mellan 08.00-17.00 och Niklas måste ju också jobba, så vad gör man då med Isabell? Jooo...Niklas tar med sej henne till Örebro mellan tisdag och onsdag när han ska jobba. Faktiskt en riktigt bra lösning iom att farmor, farfar och faster då får träffa henne och det blir inte så ofta tyvärr eftersom det är 13 mil emellan oss. Vet att dom saknar henne massor och jag önskar att det var smidigare för dom att träffas. Hur som helst så blir jag ensam här hemma eftersom Felicia är hos sin pappa.
Jag kan inte ens minnas när jag var helt ensam hemma sist?? Det är med blandade känslor eftersom jag har så svårt att vara ifrån Isabell, hon är ju så liten än. Men samtidigt är det underbart skönt att få rå om sej själv lite grann och inte ha någon annan att ta hänsyn till. Ska dessutom passa på att gå på hockey med jobbet i morgon, det är LHC-Modo så det vinner LHC lätt!!! :) När jag kommer hem ska jag slänga mej i sängen och läsa någon bra bok och tända en massas ljus, myspys ensam i mörkret! Härligt :)

Nu börjar det bli dags att gå till sängs snart om jag ska orka upp i morgon. Är inte alls van att jobba mycket så jag lär väl vara halvdöd när helgen kommer, men pengarna rullar in i alla fall och det tycker jag om, haha.


Natti natti på er alla och sov så gott!


Kommentarer
Postat av: LINDA

Faster Linda ser verkligen fram emot att träffa sin lilla guddotter Isabell! Det lär bli slagsmål mellan mig och mamma(farmor) om vem som ska få hålla lilla pluttan ler

Jag har med mig både vanliga kamera och videokamera och farfar ska INTE få en chans att radera det jag spelar in den här gången grrrr

Ni måste komma och hälsa på någon dag i jul, kan vi inte komma överrens om en dag när vi alla träffas?

Puss o kram

Skrivet av Linda 2008-11-25 kl 14:32

2009-03-01 @ 02:08:44
URL: http://www.melinda.nu/home/
Postat av: Livet Som Sofie

Missnorpan svarade 25 november 2008 klockan 15:04:

Jag ska se vad jag kan göra åt din tjurskalliga bror ang julen. Jag tycker det är är självklart att vi ska kunna ses över julen men vissa prioriterar annorlunda tyvärr :( Hahaha....jaaa håll kamerorna långt borta från Björn!! :) Puss och Kram

2009-03-01 @ 02:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0