Håller jag på att bli gammal?

Njae va?! Eller?? Inte för att jag är så värst gammal enligt mej själv, men jag börjar onekligen undra. Vaknade för ca en timme sen på soffan! IGEN. Det är andra gången på en veckan som jag slocknar framför TVn med hela familjen stojjandes runt omkring mej... och jag som alltid förut haft mer eller mindre omöjligt att somna om det inte är knäpptyst och becksvart runt omkring... Antar att man och barn, precis som förra gången försökt väcka mej, men det har jag inget minne av. Vet att jag nån gång strax före 21.00 tänkte att jag bara skulle "blunda lite"...och så vaknar jag 7 timmar senare i min förvisso väldigt sköna soffa :) Förra gången somnade jag vid 20.00. Jaja...stressen tar väl ut sin rätt antar jag, tur att det är julafton snart så man kan varva ner lite och släppa dom flesta "måsten". Får nog bli en skinksmörgås och lite kaffe nu tror jag, ingen ide att somna om eftersom Isabell säkert vaknar om nån timme eller två. För övrigt är det rätt mysigt att sitta så här själv med lite tända ljus på morgonen :)

Kommentarer
Postat av: MICKAN

Godmorgon i stugan. Visst är det så att man behöver den där extra sömnen ibland och sen att få sova alla timmar i ett sträck, de é skönt. Ha en riktigt bra dag!

Skrivet av MICKAN 2008-12-22 kl 06:04

Postat av: Livet Som Sofie

Missnorpan svarade 22 december 2008 klockan 06:08:

Godmorgon. Jaa, jag antar att jag kanske helt enkelt bara behöver sova igen några timmar :) Ha en riktigt bra dag du med!

2009-03-01 @ 02:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0