Hej mitt vinterland...

Det är så mysigt med snö!! Jag blir glad av att titta ut och springer runt här hemma och tänder en massa ljus och ska snart ta lite kaffe och kanske nån pepparkaka. Mysigt!! Lilla Isabell däremot är inte lika förtjust i snön som sin mamma, hon gallskrek rakt ut och fäktade med armarna när hon fick se snön....Förstår henne eftersom hon måste undra vad det är som händer, i går var det ju inte vitt ute!

Blir lite svårt att skriva inlägg just nu eftersom datorn är som den är...lever sitt eget lilla liv och vill inte alls samma sak som jag :( Bloggen och Facebook är i princip dom enda sidor jag kommer in på utan att behöva vänta 5-10 minuter (lustigt, men så är det) så jag håller på att ladda över allt jag vill ha kvar till en extern hårddisk. Tröttsamt att leta igenom alla mappar bara eftersom jag inte haft nån vidare ordning på alla dokument, bilder, musik mm som jag sparat.  Hoppas få allt klart tills i kväll...

Ut och lek i snön med er nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0