Hjälpa utsatta barn

Nu börjar insamlingen komma igång och det har kommit in lite pengar, jättekul!! Vill passa på att påminna om insamlingen jag startat via UNICEF där jag är världsförälder.
Vill du vara med och skänka pengar till barn som på ett eller annat sätt behöver din hjälp så kan du antingen skicka ett sms: KÄMPA (mellanslag) SOFIEE till 72900 så skänker du 50 kr till UNICEF och deras hjälparbete eller gå in på min sida hos UNICEF: http://sofiee.forvarendaunge.se/

Vill du veta mer om UNICEF har du en länk HÄR.


Som jag brukar säga: Ingen kan göra allt, men alla kan göra något och det stämmer verkligen.

Har tänkt lägga in en banner här på sidan så ni kan se hur insamlingen går, men det har strulat tyvärr...är ju ingen datahacker ;) Men efter julhelgerna hoppas jag på att få lite hjälp med detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0