Hur kan jag glömma änglaspel?


Kom precis på att jag glömt köpa ett änglaspel! Tycker det är så mysigt och "plingandet" påminner mej om när jag var liten och mamma tände änglaspelet. Jag tyckte det var så mysigt... Har varje jul tänk att i år ska jag köpa ett, men det blir aldrig av. Nu ska jag baske mej göra det i morgon, har ändå en massa ärenden i stan. Lite trött just nu efter 10 timmar på jobbet, men i morgon är en ny dag och nya tag :) Ska till banken och sen tänkte jag passa på att handla några julklappar. Älskar att flanera runt och titta på alla fina saker och försöka hitta på så bra presenter som möjligt till mina nära och kära. Dom flesta klapparna till barnen är klara, men jag har lite kvar att komplettera med och så en stor sak till Felicia. Ett dockhus...hon har önskat sej det och hon vet redan att hon får det. Dessutom har hon redan önskat sej saker till huset av tomten så det är bäst hon får sitt hus :) Nu ska jag klå Niklas i Alfapet...eller i alla fall försöka klå honom. Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0