I biomörkret

Jag och Felicia har verkligen haft en supermysig dag i dag, bara vi två och det är längesen!
Äntligen mår jag bra igen och i biomörkret kunde jag bara sjunka ner och stressa av helt, underbart!! Vi såg Wall-E, en helt underbar film om en robot människan glömt att stänga av när dom lämnade jorden. Han utför sitt uppdrag, att samla in och förpacka skrot i hundratals år när han tillslut upptäcker något större i livet: EVE, en robotsond som skickats ut av mänskligheten för att söka bevis för en säker återkomst till hemplaneten jorden. När EVE hittat det hon sökt återvänder hon till sin uppdragsgivare och efter henne följer Wall-E på ett oväntat äventyr genom världsrymden.

Jättesöt film som lockade till MÅNGA skratt, inte bara från barnen utan även från oss vuxna på biografen, så jag rekomenderar filmen starkt.


Här är Felicia strax innan vi fick gå in i salongen och som ni ser hade vi förberett oss för att svulla ordentligt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0