Inga fler kramar med toan...

hoppas jag verkligen!!
Tror det börjar gå mot sitt slut och jag mår mycket bättre nu. Är övertygad om att det var bakelsen i går som gjorde susen *mohahaha* Har legat nerbäddad i soffan i dag oxå och bara rest på mej för att springa in på toan, men nu verkar det ha gett med sej *peppar, peppar ta i trä!*


Ser fram emot en myskväll med familjen nu och räkorna som sambon köpt till i kväll *mums* I morgon ska jag och Felicia gå på bio. Det är längesedan nu som vi gjorde nåt bara hon och jag så det ser jag verkligen fram emot. Vi måste även hitta en klänning hon kan ha på begravningen på tisdag...Så jag hoppas att jag inte börjar må dåligt igen nu utan det verkligen gett med sej!


Nu ska jag fortsätta läsa bok med Felicia (vi läser varannan sida). Boken vi läser just nu heter Mumien mysteriet och är faktiskt rätt spännande (tycker iaf Felicia). Hon är så duktig på att läsa och jag blir så stolt!! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0