Innan jag slår igen mina blå

måste jag bara få säga: Fan, vad Johan Glans är bra!!! Skrattade så min stackars visdomstand gav tillbaka genom att värka ännu mer och nu vågar jag knappt andas för det gör så ont. Men det är värt det kan jag lova :) Herregud...han är det roligaste som går i ett par skor den mannen, har inte skrattat så här mycket på evigheter och det behövde jag verkligen. Hasse Brontén värmde upp publiken innan och han var väldigt rolig han med, charmig kille!

Nu är det dags för sängen så jag orkar upp i morgon och köra den vanliga visan med att tjata, dra, be, tjata lite till, be igen, låta lite arg, tjata och försöka få upp Felicia ur sängen. Hon är om möjligt ännu mer morgontrött än sin mamma...men till skolan måste hon hur som helst!

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0