Inreda en lägenhet

Min lillebror ska flytta in i en bostadsrätt och jag ska få hjälpa till att inreda!! Det är så kul så jag vill ut och shoppa på momangen :) Eller hjälpa till...känner jag honom rätt har jag nästan fria händer... 22 åriga killar brukar väl i allmänhet inte lägga allt för mycket energi på inredning...eller killar överhuvudtaget, haha. Jag älskar att inreda och när jag slipper använda mina egna pengar är det ännu roligare ;) Fast jag lär nog köpa lite grejjer till honom jag med, om inte annat så ska han ju få någon inflyttningspresent! Nu ska jag kika runt lite och se vad som ska inhandlas och jag kan säga att jag känner mej som ett litet barn på julafton!

Återkommer så ni får se hur det blir i slutändan, men det dröjjer lite eftersom det är tre månader kvar tills han flyttar in.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad roligt! Det är ju så kul att få börja från scratch, och att ha i princip fria händer gör ju inte saken sämre :)

Tur att han har syrran som hjälper till!



Själv fick jag också förmånen att få inreda min brors lägenhet, och det var otroligt kul, och nöd blev han också - vilket kanske, om jag ska vara ärlig, var mest viktigt :)



Kan ju iaf skicka med ett kul tips som jag hittade på en inredningblogg:



http://www.inredningsskolan.se/simulator/



Riktigt rolig grej, som verkligen kan ge en nya perspektiv på typ färgsättning och så. Spana in vettja :)

Skrivet av Sofia 2008-11-22 kl 13:11

2009-03-01 @ 02:02:10
Postat av: Livet Som Sofie

Missnorpan svarade 22 november 2008 klockan 20:48:

Tack för tipset, ska kolla in där :)

2009-03-01 @ 02:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0