Insomnia

Gaaah!! Jag kan bara inte somna...
Med täcket är det för varmt, utan täcket för kallt. Kudden är knölig, sambon snarkar, lilltjejen sparkas...
Ska upp 06.45 med stora Felicia och skjutsa henne till skolan, kommer köra i sömnen... Har i hela mitt liv haft enorma problem att somna, sover dock bra när/om jag väl somnat. MEN om jag blir väckt är det samma problem igen, nästan omöjligt att somna! Kan bli lite avundssjuk på dom människor (min pappa tex) som knappt hinner lägga huvudet på kudden innan dom är i drömmens värld...tänk vad skönt!! Och tänk vad mycket piggare och gladare man måste bli på dagarna!! Har provat avslappningsband, läsa en stund innan jag släcker, varva ner ordentligt nån timme innan jag lägger mej, dricker inte kaffe sent... Vad mer kan man testa? Förslag mottages med största tacksamhet...


// Nattugglan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0