Johan Glans!

                                                       


 I kväll är det äntligen dags att åka iväg till Skandiateatern i Norrköping och titta/lyssna på Johan Glans. Enligt mej Sveriges absolut roligaste och charmigaste komiker och ståuppare! För ett tag sedan pratade jag och sambon om att vi så sällan gör något själva, bara han och jag och efter vilda diskussioner om vad vi skulle hitta på blev en av sakerna just Johan Glans. Vi bokade även in Julbord med Schlageryra och en hockeykväll där LHC möter Södertälje. Givetvis håller jag på hemmaklubben LHC och sambon på Södertälje så därför blir det extra skoj (framför allt eftersom LHC kommer spöa skiten ur Södertälje!!)
Nu ska jag förbereda allt här hemma eftersom min lillebror Patrik ska vara barnvakt. Har lovat att fixa mat (Tacos) så att allt är färdigt att värma på för dom i kväll och så tänkte jag fixa lite mys med godis och chips. Klart barnen och barnvakten också ska få en bra kväll! Ska bli så roligt!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0