Kräksjuka...

Jag som gått omkring och sagt att jag minsann inte blivit smittad av brorsan...men nog bjussade han på lite kräksjuka även till mej... Blev sjuk i går kväll och eftersom svärföräldrarna var här i går kan jag bara hoppas att dom inte blivit smittade. Niklas syster Linda och hennes man David var inte med som tur var...inte skoj att smitta någon. Får fundera på hur jag ska kunna bjuda tillbaka till min kära lillebror, man vill ju gärna bjuda tillbaka när man får något *mohahaha*

Skämt åsido, tycker det är synd att tomten var sjuk såhär på julafton och därför har jag letat fram ett kort från förra julen. En intet ont anande Felicia smilar upp sej framför tomten och har ingen aning om att han gör V tecken bakom hennes huvud...hahaha. Hon har skrattat gott åt det efteråt och det har jag med kan jag lova :)



I går var vi en sväng ute i Tornby köpcentrum men det blev inte så långvarigt. Herregud vad folk säger jag bara!! Rean kan faktiskt kvitta mej om jag ska behöva slå mej fram, bli knuffad och trampad på. Har legat deckad i sängen hela dagen men nu börjar jag känna mej som en människa igen. Ska försöka få i mej lite mat så tror jag nog att jag mår bra i morgon igen. Verkar som att jag fått en lite släng av kräksjukan och inte någon super variant som tur är. En sak var i alla fall väldigt positivt ute på Tornby, jag sprang på en gammal klasskompis som jag inte sett på flera år, jätteskoj!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0