Ledsamt...

Just nu önskar jag att min j***a hudvudvärk ville försvinna! Har haft den sedan jag vaknade i morse och det ser inte ut som att den tänker lämna mej i första taget.
Skulle ha gått på hockey i kväll, LHC-DIF med några jobbarkompisar, men i stället sitter jag här hemma med skrikiga barn, TV som står på med hög volym, en sambo som låter som en hel elefanthord vad han än tar sej för....fasen vet om det inte varit bättre ändå att ta sej iväg på hockeyn!
Ska snart stänga in mej i sovrummen med släkta lampor och öronproppar och hoppas, hoppas på att huvudvärken ger med sej. Annars har det varit en rätt mysig dag och kväll faktiskt...kanske är lite glögg som saknas för att få värken att försvinna??
Jag och Felicia har varit iväg och hämtat ett paket från Pandaklubben som kom i dag. Felicia har sålt varor för WWF och tjänat både drygt 450 kr i kontanter, ett pc-spel, en sittpuff och en digitalkamera. Kan säga att hon är mäkta nöjd :) Återstår dock att dela ut alla saker till sina nya ägare...ett rätt drygt jobb som tog åtskilliga timmar förra året när Felicia sålde för pandaklubben för första gången. Men hon är så stolt och glad så det är det värt :)
Nu är det sängen som gäller en stund för min del, hoppas ni alla har en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0